درج آگهی مُرفی
درج آگهی مُرفی
چطور می‌توانیم کمکتان کنیم؟

شرایط و قوانین کلی استفاده از مُرفی

مقدمه:

سلام! به مرفی خوش آمدید.

در این سند شرایط و مقررات استفاده از مرفی و رابطه‌ی میان ما (مرفی) و شما (کاربر) بیان شده است. استفاده از مرفی بیانگر موافقت شما با محتوای این سند بوده؛ پس با وجود طولانی بودن، لطفا پیش از فعالیت در مرفی، آن را به دقت مطالعه کنید.

از حضور شما در مرفی خوشحالیم و همواره در تلاشیم تا تجربه کاربری خوبی برای شما رقم بزنیم.

این سند در پاییز ۱۴۰۲ به‌روزرسانی شده‌ است.

فهرست:

ماده۱- معرفی مُرفی

ماده۲- شرایط عمومی استفاده از مرفی

ماده۳- سیاست‌های سایت و اپلیکیشن مرفی

ماده۴- حقوق و مسئولیت‌های مرفی

ماده۵- حقوق و مسئولیت‌های کاربر

ماده۶- ضمانت اجرا تخلف از تعهدات

ماده۷- حفاظت از حریم خصوصی 

ماده۸- حل و فصل اختلافات 

ماده۹- ارتباط با مرفی

ماده۱- معرفی مرفی

 سایت مرفی با دامنه www.morfi.ir و اپلیکیشن مرفی برای سیستم عامل Android  را جهت آسان‌سازی معاملات و حذف واسطه‌ها طراحی کرده ایم. مرفی پلتفرمی کاربر محور (واسطی الکترونیک و مجازی) است که حسب بند «ب» ماده ۱ آیین‌نامه جمع‌آوری و استنادپذیری ادله‌ی الکترونیکی، مصوب ۱۳۹۳، به عنوان ارائه‌دهنده خدمات میزبانی شناخته می‌شود. این پلتفرم فضایی را در سامانه‌ی رایانه‌ای خود در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا آگهی‌های خود را منتشر کنند؛ بدین وسیله هر کاربر به طور مستقیم آگهی خود را منتشر می‌کند و سایت و اپلیکیشن مرفی هیچگونه دخل و تصرفی در انتشار و عرضه و پالایش آگهی‌ها ندارد.

ماده۲- شرایط عمومی استفاده از مرفی

۱) به منظور مشاهده آگهی‌ها و استفاده از قابلیت‌های مرفی ، شما می‌بایست شماره تلفن همراه فعال خود را که کد تایید به آن ارسال می‌شود، ثبت نموده و حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

۲) به منظور ثبت آگهی در مرفی ، شما می‌بایست ابتدا با استفاده از شماره تلفن همراهی که به نامتان ثبت شده و با کدملی شما انطباق دارد، حساب کاربری ایجاد کنید.

۳) برای هرگونه فعالیت در مرفی ، می‌بایست شرایط زیر را رعایت کنید:

الف) داشتن ۱۸ سال تمام. فعالیت افراد زیر ۱۸ سال می‌بایست با نظارت والدین صورت بگیرد.

ب) انطباق فعالیت شما و آگهی‌هایتان با قوانین، آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها، مصوبات، دستورالعمل‌های جاری جمهوری اسلامی ایران، دستورات مقامات قضایی، عرف و نظم عمومی.

پ) انطباق فعالیت شما و آگهی‌هایتان با شرایط و قوانین مرفی .

ت) استفاده از زبان فارسی برای انتشار هر گونه محتوا.

ماده۳- سیاست‌های سایت و اپلیکیشن مرفی

سیاست‌های کلی ما برای ارائه‌ی خدمات به شما از این قرار است:

۱) سیاست‌های انتشار آگهی

برای انتشار آگهی، شما می‌بایست سیاست‌های مرفی را که شامل و نه محدود به این موارد است، رعایت کنید:

  • عدم انتشار آگهی تکراری و انتشار آگهی در دسته‌بندی نادرست؛

  • عدم انتشار هرگونه آگهی که در فهرست موارد ممنوعه قرار دارد و یا به تشخیص نهادهای تخصصی موقتا دارای محدودیت و ممنوعیت باشد؛

  • عدم انتشار هرگونه آگهی‌ که شامل عباراتی غیرمرتبط با موضوع آن بوده و یا دارای مضمون مستهجن، مبتذل، نامتعارف، نادرست، مبهم، گمراه‌کننده و یا برخلاف قوانین کشور باشد؛

  • عدم انتشار هرگونه آگهی که شامل خبرپراکنی‌ با موضوع سیاسی، اجتماعی، مذهبی، و یا توهین، نشر اکاذیب، افترا، عقاید شخصی، دعوت به تظاهرات و کمپین‌ها و مغایر با ارزش‌های مرفی بوده و نیز هرگونه محتوایی که منجر به اخلال در آرامش جامعه و نقض حقوق مادی و معنوی شخص ثالث یا تعرض به اموال و دارایی‌های او شود؛

  • عدم انتشار هرگونه محتوایی که ناقض حقوق زنان، کودکان، مهاجران خارجی یا موارد مشابه باشد؛

  • عدم انتشار هرگونه آگهی که ناقض حقوق مالکیت فکری مرفی یا اشخاص ثالث باشد.

۲) سیاست‌های انتشار عکس

شما در برابر عکس‌های آگهی‌های خود شخصاً مسئولیت دارید و باید با رعایت قوانین و مقررات جاری کشور و هم‌چنین شرایط و مقررات مرفی، ضمن رعایت و حفظ حقوق اشخاص ثالث، برای انتشار تصویر اقدام کنید. در صورت تمایل به استفاده از عکس، می‌بایست از تصاویر واقعی و باکیفیت و مرتبط با محتوای آگهی استفاده کنید. اندازه‌ی تصویر باید حداقل ۶۰۰*۶۰۰ پیکسل و حجم آن حداکثر ۵ مگابایت باشد.

با صدق کردن هر یک از موارد زیر، مرفی این حق را دارد که از انتشار تصویر مورد نظر جلوگیری کرده یا برای حذف آگهی اقدام کند.

  •      استفاده از تصویر لوگو (جز در دسته‌بندی استخدام و کاریابی)؛

  •      تصویر بیش از حد کوچک یا بی‌کیفیت؛

  •      تصویر نامرتبط با کالا یا خدمت ارائه‌شده؛

  •      تصویر آگهی‌های دیگر در مرفی؛

  •      اسکرین‌شات و عکس‌های دانلودی و به طور کل هر عکسی که مستقیماً از خود کالا گرفته نشده باشد؛

  •      تصویر غیر واقعی و ساخته‌شده با نرم‌افزار‌های طراحی سه‌ بعدی؛

  •      تصویر مات و ویرایش‌شده توسط نرم‌افزار یا دارای کادر؛

  •      ترکیب عکس در یک عکس (کلاژ)؛

  •      تصویری که نیاز به چرخش داشته باشد؛

  •      تصویر کالا و خدمات غیر مجاز؛

  •      تصویر مغایر با عرف جامعه یا قوانین جمهوری اسلامی ایران؛

  •      استفاده ابزاری از تصویر اشخاص در آگهی؛

  •      نمایش قیمت، شماره تماس، ایمیل، آدرس سایت در تصویر؛

  •      تصویر حاوی متن، توضیحات، نام کسب‌ و کار یا هرگونه عبارت تبلیغاتی.

۳) سیاست‌های مرتبط با کلاهبرداری و مزاحمت

 شما باید در هنگام معامله هویت طرف قرارداد را  احراز نموده و از امن بودن و صحت شرایط قرارداد مطمئن شوید. مرفی مسئولیتی در قبال صحت‌سنجی معاملات ندارد؛ با این حال، حق پیگیری و اقدامات لازم در موارد وقوع تخلف برای مرفی محفوظ است. در راستای مقابله با کلاهبرداری، مرفی در حد توان خود، کاربران متخلفی را که قصد اقدامات مجرمانه دارند، مسدود کرده و در صورت تشکیل پرونده و درخواست مقامات، گزارش و اطلاعات مربوط به تخلفات را در اختیار مقامات ذی‌صلاح قرار می‌دهد. شما ضمن استفاده از مرفی صراحتاً موافقت خود را با این سند اعلام می‌کنید، بنابراین در صورت ارتکاب هرگونه تخلف از محتوای آن، مرفی حق هرگونه اقدام بازدارنده به منظور مقابله با تخلف را دارد. همچنین، در برابر وقوع جرم از قبیل کلاهبرداری، ایجاد مزاحمت برای کاربران و هرگونه سوء رفتار که موجب خدشه‌دار شدن آرامش کاربران یا ضرر به ایشان شود، مرفی حق واکنش به اقدام فرد خاطی و پیگرد او را برای خود محفوظ می‌داند. با علم بر عدم مسئولیت مرفی ، مجموعه اقدامات ذکر شده به منظور احترام به قوانین، جلب رضایت کاربران و در راستای حفظ سیاست‌ها و ارزش‌های مرفی است.

۴) سیاست‌های مربوط به هزینه‌ها و خدمات

در برخی دسته‌بندی‌ها ارسال آگهی برای کاربران، تا سقف مشخصی در ماه، رایگان است. بدیهی است برای ارسال آگهی بیش از تعداد مشخص‌شده، نیاز به پرداخت هزینه می‌باشد. همچنین، در تمام دسته‌بندی‌ها، استفاده از خدمات ویژه مرفی برای افزایش بازدید آگهی‌ها نیازمند پرداخت هزینه است.

ماده۴- حقوق و مسئولیت‌های مرفی

۱) سایت و اپلیکیشن مرفی حسب تأییدیه صادره از سوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، فضایی را در سامانه‌ی‌ رایانه‌ای خود در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا آگهی‌های خود را منتشر کنند. در نتیجه، هر کاربر مستقیماً آگهی خود را منتشر می‌کند و سایت و اپلیکیشن مرفی هیچگونه دخل و تصرفی در انتشار و عرضه و پالایش آگهی‌ها ندارد.

۲) شما با فعالیت در سایت و اپلیکیشن مرفی ، موافقت خود را با عدم مسئولیت مرفی در قبال اقدامات سایر کاربران اعلام کرده‌اید. در خسارت‌های مستقیم و غیر مستقیم ناشی از ارتباط کاربران با یکدیگر، مرفی هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت؛ حتی اگر خسارات قابل پیش‌بینی باشد. مرفی به شما پیشنهاد می‌کند که همواره قبل از اقدام به فعالیت، راهنمای خرید امن و راهنمای خدمات امن را در سایت یا اپلیکیشن مرفی مطالعه کنید.

۳) تمام محتویات آگهی‌ها اعم از موضوع، توضیحات، لینک و… توسط کاربران ارائه می‌شود، بنابراین مرفی هیچ مسئولیتی در قبال تضمین کیفیت و امنیت و قیمت و مواردی از این دست ندارد. شما باید حین معاملات خود همواره جوانب احتیاط را رعایت کنید؛ چراکه، مرفی هیچگونه مسئولیتی در خصوص هرگونه تقلب یا رفتار متقلبانهٔ کاربران ندارد. انتشار یک آگهی در مرفی به معنای قبول مسئولیت یا تضمین قیمت و امنیت و صحت مندرجات آن آگهی توسط مرفی نبوده و طرفین هر معامله در خصوص این موضوعات مسئولیت دارند و حق هیچگونه رجوع به مرفی وجود ندارد.

۴) مرفی هیچگونه مسئولیتی در خصوص کامل بودن یا صحت و جامعیت و اصالت اطلاعات منتشر شده توسط کاربران ندارد. مسئولیت صحت اطلاعات با کاربری است که آگهی را منتشر می‌کند. کاربری که قصد معامله یا هرگونه ارتباط با آگهی‌گذار را دارد، باید محتوای آگهی را شخصاً راستی‌آزمایی کرده و صرفاً با مسئولیت خود و کسب اطلاعات لازم عمل کند. مرفی هیچگونه مسئولیتی در خصوص هرگونه تقلب یا رفتار متقلبانهٔ کاربران ندارد؛ بنابراین حق رجوع به مرفی بابت این موارد وجود ندارد.

۵) مرفی در قبال خسارات جانی و مرگ و آسیب روحی و روانی ناشی از آگهی‌ها و سهل‌انگاری کاربران، هیچگونه مسئولیتی اعم از مادی و معنوی ندارد.

۶) مشکلات احتمالی در استفاده از درگاه‌های پرداخت اینترنتی به مرفی مربوط نبوده و مرفی مسئولیتی در قبال آن‌ها نخواهد داشت.

۷) مرفی هیچگونه مسئولیتی در خصوص هرگونه زیان کسب و کارها (مانند: از دست دادن سود، درآمد، تولید، پس‌انداز پیش‌بینی شده، کسب و کار، قراردادها، فرصت‌های تجاری) ندارد.

۸) مرفی هیچگونه مسئولیتی در خصوص هک شدن احتمالی سایت یا قطع شدن آن، اختلال موقت خدمات به دلایل فنی یا قطعی اینترنت، از دست رفتن سوابق و اطلاعات کاربران به دلایل مشابه و ایراد خسارت به کاربران ناشی از موارد مندرج در این ماده بدون قید انحصار ندارد. این بند نافی اقدامات معقول و متعارف مرفی جهت صیانت از حقوق کاربران نبوده و شامل موضوعات غیر قابل پیش‌بینی و خارج از کنترل و موارد فورس ماژور می‌شود. با این حال، ما در تلاشیم در صورت بروز نقص در مرفی، در حدود امکانات و توانایی‌های خود برای رفع نقص و پشتیبانی فنی اقدام کنیم.

ماده۵- حقوق و مسئولیت‌های کاربر 

۱) شما می‌پذیرید، در صورت بارگذاری آگهی‌ خلاف سیاست‌های مرفی و یا هرگونه عملکرد مخرب یا خلاف قوانین در ثبت آگهی یا غیره، عمل شما منجر به خدشه‌دار شدن اعتبار مرفی شده و در نتیجه حق پیگیری در این موارد برای ما محفوظ است.

۲) شما می‌پذیرید، در صورتی که هر نوع اطلاعات مرتبط با مرفی را (مانند: شماره تلفن همراه یا کد تأیید ارسال‌شده از مرفی)، به هر طریق و به هر منظور، در اختیار اشخاص حقیقی یا حقوقی غیر از سایت و اپلیکیشن مرفی قرار دهید، خود مسئول این عمل بوده و مرفی در قبال این اقدامات و عواقب آن‌ها هیچگونه مسئولیتی ندارد.

۳) شما می‌پذیرید که از مرفی صرفا برای مقاصد تجاری و اقتصادی استفاده نمایید. بدیهی است هرگونه فعالیت با غیر از این هدف، اعم از و نه محدود به، اهداف سیاسی، اجتماعی و غیره در مرفی ممنوع است. مرفی در صورت مشاهده آگهی با اهداف ممنوعه حق مسدودسازی حساب کاربری شما را دارد.

۴) در صورتی‌که دارای کسب و کار هستید، می‌پذیرید که به منظور ثبت آگهی در حوزه فعالیت خود، مکلف به اخذ پنل کسب و کاری هستید. در صورتیکه آگهی مربوط به کسب و کار خود را به صورت آگهی شخصی ثبت نمایید، مرفی حق حذف آگهی و مسدودسازی شما را دارد. در صورتی که اقدام به خرید بسته از طریق پنل خاصی کنید، بنا بر مقررات آن پنل، ممکن است مرفی به تشخیص خود به نحو دیگری با شما توافق کند. لازم به ذکر است، پنل های خریداری‌شده در مرفی قائم به شخص هستند و صاحب پنل اجازه واگذاری آن را به دیگران ندارد؛ لذا در صورت مشاهده واگذاری پنل توسط صاحب آن؛ حق حذف پنل، مسدود سازی صاحب پنل، ضبط هزینه پنل و عدم استرداد آن به عنوان جبران خسارت برای مرفی محفوظ است.

۵) شما می‌پذیرید در صورت برقراری هرگونه ارتباط با کاربران دارای پنل کسب‌وکاری، اعم از خرید، رابطه استخدامی و یا استفاده از خدمات، به شرایط و مقررات مرفی و قوانین کشور پایبند بوده و از هرگونه سوءاستفاده خودداری کنید. بدیهی است، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مرفی حق مسدود سازی حساب کاربری فرد متخلف را دارد.

۶) شما می‌پذیرید با انتشار هرگونه آگهی در سایت یا اپلیکیشن مرفی ، تمام حقوق ناظر به حق مولف و حق طرح دعوای ناشی از آن را به مرفی منتقل می‌کنید.

ماده۶- ضمانت اجرا تخلف از تعهدات

۱) این حق برای مرفی محفوظ است که هرگاه لازم بداند آگهی‌های مغایر با شرایط و قوانینش را حذف کند.

۲) این حق برای مرفی محفوظ است که در راستای افزایش امنیت کاربران و به تشخیص خود، هرگاه لازم بداند، حساب کاربری فردی را که شرایط و قوانین مندرج در این سند را رعایت نمی‌کند، موقتاً یا به طور دائم مسدود کند.

۳) سوءاستفاده از سایت و اپلیکیشن مرفی به هر روش، استفاده از هر نوع برنامه‌ٔ مخرب و جاسوسی و ربات‌، کرال کردن اطلاعات، استفاده از اختلال سرویس‌ها، هرگونه روش مخرب برای دسترسی به اطلاعات سایت و اپلیکیشن و محتویات آن شامل شماره تماس و تصویر و توضیحات آگهی، از طریق هر سیستم و شبکه‌ای ممنوع است. در صورت مشاهدهٔ چنین فعالیت‌هایی، حق هرگونه پیگیری قانونی برای مرفی محفوظ خواهد بود. همچنین مرفی می‌تواند به صلاحدید خود دسترسی به سایت و اپلیکیشن را برای کاربر متخلف محدود یا مسدود کند.

ماده۷- حفاظت از حریم خصوصی 

۱) موارد عمومی 

الف) اصل حفاظت از حریم خصوصی، قواعد رفتاری ما در حوزهٔ استفاده، جمع‌آوری و ذخیره‌سازی قانونی اطلاعات شخصی کاربران و چارچوب محافظت از این اطلاعات را تبیین می‌کند.

ب) با استفاده از سایت و اپلیکیشن مرفی ، شما صراحتاً رضایت خود را از جمع‌آوری، ذخیره‌سازی و حفظ اطلاعات شخصی و استفاده از این اطلاعات توسط مرفی اعلام می‌کنید.

پ) مرفی ممکن است هر زمان، سیاست‌های حفظ حریم خصوصی خود را تغییر دهد. تداوم استفادهٔ شما از سایت یا اپلیکیشن مرفی به معنای رضایت بی‌ قید و شرط از این تغییرات است؛ لذا توصیه می‌شود مرتباً این سیاست‌نامه را مطالعه نمایید. هرگونه تغییرات در سیاست‌های حفظ حریم خصوصی، در سایت و اپلیکیشن مرفی به‌روزرسانی می‌شود.

۲) اطلاعات جمع آوری شده از کاربران

الف) همهٔ افراد می‌توانند بدون ثبت نام، به سایت یا اپلیکیشن مرفی مراجعه کنند. شما به محض ثبت نام در سایت یا اپلیکیشن مرفی از طریق کدملی و  شمارهٔ تلفن همراه خود، صراحتاً موافقتتان را با ذخیره‌سازی قانونی اطلاعات شخصی خود و استفاده و محافظت مرفی از این اطلاعات، اعلام می‌دارید. لازم به ذکر است، کدملی شما در سایت و یا اپلیکیشن نشان داده نمی‌شود و به صورت رمزنگاری شده نگهداری می‌گردد.

ب) اطلاعات وارد شده توسط شما، مربوط به محتوای آگهی و اطلاعات مربوط به تصاویری که توسط شما در سایت/اپلیکیشن بارگذاری می‌شود، به منظور حفظ سطح خدمات و جلوگیری از تخلف و کلاهبرداری، جمع آوری و ذخیره سازی خواهد شد.

پ) اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور برای حفظ سطح خدمات، جمع‌آوری، ذخیره و استفاده خواهد شد. اطلاعات یاد شده شامل این موارد است: آدرس پروتکل اینترنت (IP)، اطلاعات برند و مدل دستگاه، نوع شبکه و نوع و نسخهٔ مرورگر، اطلاعات مهم دستگاه هنگام وقفه‌ها (Crashes) شامل وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت رخدادها، خاموش یا روشن بودن شبکه‌ٔ بی‌سیم، خاموش یا روشن بودن شبکهٔ دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ.

۳) نحوه استفاده مرفی از اطلاعات شخصی کاربران

 شما با ایجاد حساب کاربری در سایت یا اپلیکیشن مرفی، صراحتاً با استفادهٔ مرفی از اطلاعات شخصی خود برای اهداف زیر موافقت می کنید:

  •  ارتباط با کاربران

  •   جلوگیری از کلاهبرداری، مزاحمت و …

  •   بهبود تجربه‌ی کاربری

  •   به منظور مباحث پژوهشی و توسعه‌ای، به صورت بی‌نام و با صلاحدید و تشخیص مرفی

  •  سایر اهدافی که به صورت مشروع و قانونی توسط مرفی تعیین می‌شود

۴) نگهداری و حفاظت از داده‌های کاربران

الف) بنابر ماده ۵ ٰٰآیین نامه جمع آوری و استناد پذیری ادله الکترونیکی، مرفی موظف است اطلاعات کاربران خود را حداقل تا شش ماه پس از خاتمهٔ اشتراک، و محتوای ذخیره‌شده و دادهٔ ترافیکی حاصل از تغییرات را حداقل تا پانزده روز نگهداری کند.

ب) در راستای تطابق عملکرد با قوانین و مقررات کشور، مرفی تنها در پاسخ به دستور مراجع ذی‌صلاح ممکن است اطلاعات موضوع این سند را در اختیار نهادهای مربوط قرار دهد.

پ) اشخاص ثالثی که به نحوی در ارائهٔ خدمات با مرفی همکاری کرده یا وابسته به مرفی هستند، فقط در چارچوب این سند اجازهٔ پردازش اطلاعات شخصی و استفاده از آن را دارند.

ت) مرفی در راستای حفظ و نگهداری داده‌های شخصی کاربرانش تمام تلاش خود را به کار می‌بندد، اما در صورت وقوع حوادث غیر قابل پیش‌بینی و خارج از کنترل یا اختلال در بستر اینترنت کشور، هیچ گونه مسئولیتی در قبال مخدوش شدن داده‌های کاربران ندارد.

ماده۸- حل و فصل اختلافات 

۱) در صورت بروز هرگونه اختلاف بین کاربر و مرفی رعایت موارد زیر لازم است:

  •   شما موظف هستید حسب صلاحدید و درخواست مرفی در جلسات حضوری یا آنلاین شرکت کرده؛ و یا در مواردی که به صلاحدید مرفی نیاز به تشکیل جلسه نیست، حداکثر همکاری را با تیم پشتیبانی مرفی داشته باشید.

  •   در صورت عدم حصول توافق، با رضایت کاربر، مرفی حق دارد برای تعیین کارشناس متخصص و مستقل جهت بررسی موضوع و حل اختلاف اقدام کند. در صورتی که اختلاف به هر دلیل حل و فصل نشود، هر یک از طرفین مختار خواهد بود که به مرجع قضایی مراجعه کند. تشریفات مربوط به کارشناسی و میزان تعهد مرفی به مذاکره، منوط به موارد اختلاف مرفی و کاربر است.

۲) در صورت بروز هرگونه اختلاف بین کاربران با یکدیگر:

  •  در صورتی که بین شما و کاربر دیگری اختلاف ایجاد شود، ابتدا تلاش به حل مسالمت آمیز آن کرده و در صورت عدم توافق، می‌توانید به مراجع قضایی مراجعه کنید. لازم به ذکر است، ما در این زمینه مسئولیتی نداریم ولی تلاش می‌کنیم در حد امکان با شما همکاری کنیم.

ماده۹- ارتباط با ما

۱) شما می‌توانید با مراجعه به صفحه پشتیبانی، پاسخ بیشتر پرسش‌های خود را پیدا کنید. هم‌چنین شما در صورت نیاز به پشتیبانی می‌توانید در تمام ایام هفته، از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با شماره تلفن ۸۸۹۷۲۲۳۸ – ۰۲۱ تماس بگیرید و یا پرسش‌های خود را به تارنمای مرکز پشتیبانی مرفی ارسال کنید. ما متعهد به ارائهٔ بالاترین سطح خدمات پشتیبانی در حدود امکانات و توانایی‌های خود هستیم.

۲) ما برای ارسال پیامک به شما صرفا از سرشماره‌ زیر استفاده می‌کنیم؛ بنابراین دیگر شماره‌هایی که با نام مرفی پیامک ارسال می‌کنند، مورد تأیید ما نیستند:

  • 30004966402554