درج آگهی مُرفی
درج آگهی مُرفی

چگونه مشکل یک آگهی را گزارش کنم؟

در صورت مشاهدهٔ تخلف در ظاهر آگهی، رفتار آگهی‌گذار یا هنگام معامله، می‌توانید با انتخاب گزینهٔ «ثبت تخلف و مشکل آگهی» مشکل موجود در آن‌ را به مرفی انتقال دهید تا توسط کارشناسان مرفی بررسی شده و در صورت اثبات تخلف اقدامات و تمهیدات لازم صورت گیرد.

هنگام بازدید آگهی و در صورت مشاهدهٔ تخلف شما می‌توانید مشکل موجود در آن‌ را به مرفی انتقال دهید تا توسط کارشناسان مرفی بررسی شده و در صورت اثبات تخلف اقدامات و تمهیدات لازم صورت گیرد.

همچنین بر اساس شرایط ثبت آگهی در مرفی، آگهی‌گذار اجازهٔ کپی‌برداری از هرگونه اطلاعات آگهی دیگر از جمله عکس و سایر مشخصات آگهی دیگر در مرفی را ندارد و در صورت تایید هرگونه  سوءاستفاده، با کاربر خاطی برخورد می‌شود.

گزینه‌های گزارش مشکل آگهی عبارتند از:

  • کلاهبرداری، نقض قانون یا وقوع جرم
  • محتوای آگهی
  • مشکلات با صاحب آگهی
  • سایر

برای گزارش مشکل در یک آگهی مراحل زیر را طی کنید:

  • آگهی مشکل‌داری را که قصد گزارش آن را دارید، انتخاب کنید.
  • در قسمت پایین «صفحهٔ نمایش آگهی»، روی گزینهٔ «ثبت تخلف و مشکل آگهی» کلیک کنید.
  • صفحهٔ جدیدی برای شما باز می‌شود که می‌توانید مشکل آگهی را انتخاب کنید.
  • نزدیک‌ترین گزینه به مشکل موردنظرتان را انتخاب کنید.
  • روی گزینهٔ «تأیید» کلیک کنید.
  • در صفحهٔ جدید مشکل آگهی را توضیح دهید تا مرفی بتواند گزارش شما را دقیق‌تر مورد بررسی قرار دهد.
  • روی گزینهٔ «تایید» کلیک کنید.

کارشناسان به صورت خودکار گزارش شما را بررسی می‌کنند و دیگر نیازی به ارتباط با پشتیبانی نیست.