درج آگهی مُرفی
درج آگهی مُرفی

راهنمای خدمات امن

مشتری در انتخاب فرد مناسب از میان متخصصان در بخش خدمات مرفی، کاملاً مختار است. لطفا برای دریافت خدمات بهتر از متخصصان مرفی، موارد ذکر شده را با دقت بخوانید.

 

نقش مرفی:

  • مرفی به عنوان ارائه دهنده خدمات میزبانی تنها واسطه‌ای برای ارتباط مشتری و متخصص بوده؛ هیچ سودی از معامله میان طرفین نبرده و در نتیجه در صورت بروز مشکل مرفی مسئولیتی نداشته و طرفین باید اختلاف خود را از طریق مراجع قضایی حل نمایند.
  • مرفی خود را در ایجاد فضایی امن و سالم برای کاربر متعهد می‌داند. لطفاً در صورت مواجهه با هرگونه برخورد نامناسب، توهین‌آمیز، سوءاستفاده و… ، حتماً آن را از راه  «ثبت تخلف و گزارش متخصص» در انتهای صفحهٔ آگهی متخصص، به مرفی گزارش دهید. تمامی گزارش‌ها بررسی شده و نتیجهٔ آن در سریع‌ترین زمان به شما اطلاع داده می‌شود.
  • مرفی صرفا بستری برای ارتباط مشتری و متخصص بوده و در نتیجه هیچ مسئولیتی در قبال کیفیت ارائه خدمت متوجه مرفی نیست. حتما پیش از استفاده از خدمت، از مهارت متخصص اطمینان کسب کنید.
  • مرفی هیچ دخالتی در قیمت‌گذاری خدمات ندارد و متخصص قیمت‌ خدمات را مشخص می‌کند.

 

نکات مهم قبل از انجام خدمت:

  • لازم است مشتری قبل از انجام خدمت، در خصوص زمان، جنسیت متخصص، شرایط، هزینه ایاب و ذهاب، هزینه حمل و نصب و هرگونه دغدغه‌ای که مرتبط با چگونگی انجام خدمت می‌شود، اطلاعات لازم را کسب کرده و با متخصص به توافق برسند. هنگام توافق درباره شرایط کار، نام و نام خانوادگی متخصص را جویا شوید و زمان مراجعه متخصص، کارت ملی یا مدرک هویتی وی را کنترل کرده و در صورت مغایرت از ورود وی جلوگیری نمایید.
  • قبل از انجام خدمت، در خصوص مبلغ و چگونگی پرداخت وجه با متخصص توافق کنید. توصیه می‌شود پس از پرداخت مبلغ، از متخصص فاکتور دریافت کنید.
  • توصیه می‌شود با توجه به نوع و حساسیت خدمت درخواستی، قراردادی با متخصص منعقد کنید. در صورت بروز اختلاف بین طرفین، این قرارداد می‌تواند در مراجع قضایی مورد استناد قرار گیرد.
  • در خدمات مربوط به گروه‌های سنی حساس (از جمله کودکان و سالمندان)، رعایت برخی نکات ایمنی خاص مانند مصاحبه با پرستاران پیش از انجام خدمت و نظارت مداوم بر عملکرد ایشان اکیدا توصیه می‌شود.
  • در خدمات آموزشی، در صورتی که متخصص مدعی صدور مدرک است، مشتری می‌بایست پیش از دریافت خدمت از اعتبار و قابلیت استناد مدرک مربوطه اطمینان حاصل کند.
  • در خدمات آرایشگری و زیبایی، مشتری موظف است حساسیت‌ها و بیماری‌های خویش را پیش از دریافت خدمت لحاظ کرده و به اطلاع متخصص برساند.
  • مشتری در حفظ اطلاعات ورود به حساب‌های کاربری و داده‌های هویتی خود مسئول بوده و در صورت افشای این اطلاعات و یا سوء استفاده از آن‌ها به هر طریقی، مرفی هیچگونه مسئولیتی ندارد.

 

نکات مهم حین انجام خدمت:

  • هنگام انجام کار حتما به ایمنی متخصص توجه کافی داشته باشید. همچنین، بهتر است حتما فرد مورد اعتمادی را در جریان زمان و مکان انجام خدمت بگذارید تا هنگام حضور متخصص و در حین انجام خدمت، در کنار شما حضور داشته باشد.
  • مشتری موظف است حین انجام خدمت از اسناد و اموال گران‌بهای خود مراقبت نموده و در مورد اشیایی که احتمال آسیب آن‌ها توسط متخصص وجود دارد، پیش از شروع خدمت، هشدارهای لازم را به متخصص بدهد.
  • توصیه می‌شود در حین انجام خدمت، مشتری یا فرد مورد اعتماد وی بر کیفیت عملکرد متخصص نظارت داشته باشد.
  • مشتری تنها متعهد به پرداخت مبلغی است که پیش از انجام خدمت مورد توافق طرفین قرار گرفته است. جهت جلوگیری از کلاهبرداری، پرداخت هرگونه مبلغی تحت عناوینی چون بیعانه، شیرینی و … اکیدا توصیه نمی‌شود.
  • در مواردی که مسئولیت تامین تجهیزات کار بر عهده متخصص است، توصیه می‌شود مشتری در ابتدا از کیفیت اجناس اطمینان پیدا کرده و در صورت تایید فاکتور خرید را نیز از متخصص دریافت کند.
  • توصیه می‌شود اطلاعات متخصص و آگهی را حتما ذخیره کنید و تا پایان معامله نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز به متخصص دسترسی سریع داشته باشید.

 

لینک های مرتبط:

پلیس فتا
استعلام گواهی فنی حرفه ای
استعلام جواز کسب
استعلام پروانه کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قضاییه
استعلام اعضای سازمان نظام پزشکی