چگونه مشکل یک آگهی را گزارش کنم؟
در صورت مشاهدهٔ تخلف در ظاهر آگهی، رفتار آگهیگذار یا هنگام معامله، میتوانید با انتخاب گزینهٔ «ثبت تخلف و مشکل آگهی» مشکل موجود در آن را به مرفی انتقال دهید تا توسط کارشناسان مرفی بررسی شده و در صورت اثبات تخلف اقدامات و تمهیدات لازم صورت گیرد.
هنگام بازدید آگهی و در صورت مشاهدهٔ تخلف شما میتوانید مشکل موجود در آن را به مرفی انتقال دهید تا توسط کارشناسان مرفی بررسی شده و در صورت اثبات تخلف اقدامات و تمهیدات لازم صورت گیرد.
همچنین بر اساس شرایط ثبت آگهی در مرفی، آگهیگذار اجازهٔ کپیبرداری از هرگونه اطلاعات آگهی دیگر از جمله عکس و سایر مشخصات آگهی دیگر در مرفی را ندارد و در صورت تایید هرگونه سوءاستفاده، با کاربر خاطی برخورد میشود.
گزینههای گزارش مشکل آگهی عبارتند از:
- کلاهبرداری، نقض قانون یا وقوع جرم
- محتوای آگهی
- مشکلات با صاحب آگهی
- سایر
برای گزارش مشکل در یک آگهی مراحل زیر را طی کنید:
- آگهی مشکلداری را که قصد گزارش آن را دارید، انتخاب کنید.
- در قسمت پایین «صفحهٔ نمایش آگهی»، روی گزینهٔ «ثبت تخلف و مشکل آگهی» کلیک کنید.
- صفحهٔ جدیدی برای شما باز میشود که میتوانید مشکل آگهی را انتخاب کنید.
- نزدیکترین گزینه به مشکل موردنظرتان را انتخاب کنید.
- روی گزینهٔ «تأیید» کلیک کنید.
- در صفحهٔ جدید مشکل آگهی را توضیح دهید تا مرفی بتواند گزارش شما را دقیقتر مورد بررسی قرار دهد.
- روی گزینهٔ «تایید» کلیک کنید.
کارشناسان به صورت خودکار گزارش شما را بررسی میکنند و دیگر نیازی به ارتباط با پشتیبانی نیست.